خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

همیشه زلزله همراه با پیش لرزه ها و پس لرزه هاییه. گاهی آدم ها با اولین پیش لرزه فکر میکنن زلزله اصلی اومده گاهی هم زلزله اصلی رو با پیش لرزه عوضی میگیرن. 

همیشه آرامش قبل و بعد از طوفان هم وجود داره.

دعوا

یک نفر با دو نفر دیگه اختلاف داشت و هفت تیری با شش گلوله داشت. یکی از اون دوتای دیگه کنار کشیده بود و نگاه می کرد و در عین حال خیلی هم مسلح بود اون یکی دیگه هم خیلی جان سخت بود و وارد دعوا شده بود. نفر اولی یکی یکی گلوله هاشو شلیک می کرد ولی جون سخته از پای در نمی اومد تا اینکه نوبت به گلوله آخر رسید،  خیلی سریع و ناشی از شوک از میدون بدر نرفتن رقیب آخری رو هم هدر داد و طرف رو زخمی کرد، ولی خودش خلع سلاح شد فکر می کنین چه حالتی بعد از این پیش میاد: 

1- سومی که کنار کشیده بود خیلی راحت وارد دعوا میشه و ترتیب طرف رو میده. 

2- سومی که کنار کشیده بود میاد حسابی گوشمالی سختی به طرف میده و اونوقت زخمیه میاد انتقام خودشو میگیره. 

3- زخمیه به واسطه سخت جونی خودش بلند میشه و طرفو که حسابی قاتی کرده درب و داغون می کنه سومی هم بدون هینه به خواستش میرسه. 

4- همه موارد.