خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

حماقت

هر وقت با صدای بلند افکار درونی تو بیان کردی بدون داری به درجه حماقت نزدیک میشی.

هر وقت با صدای بلند فکر کردی خوشتیپی بدون یه احمقی.

هر وقت با صدای بلند فکر کردی پولداری بدون خیلی احمقی.

هر وقت با صدای بلند فکر کردی کارت خیلی درسته بدون خیلی خیلی احمقی.

هر وقت با صدای بلند افکار درونیتو در مورد اطرافیانت بیان کردی و اونا رو مسخره کردی بدون یه احمق تهوع آور هستی.

هر وقت همه این ویژگی ها رو یه جا داشتی، بدون یه احمقی بی شعوری هستی که باید به روان پزشک مراجعه کنی.

نظرات 2 + ارسال نظر
نادم جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:09 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..! میــــدانی چــــــــــــرا؟؟ مـــــردانـــگی میــخواهـــــد مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

کسب درآمد از طریق اینترنت شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:24 ق.ظ http://karinterneti.avli.biz

6515وبتون حرف نداره انصافا خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد