خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

هیچی برای آدم بهتر از زندگی در طبیعت نیست دور از قیل و قال و استرس و خواستهای متنوع. 

رسیدن

1- آدم موجود عجیبیه وقتی به یه خواستش رسید میبینه که نه بابا درست که خیلی برای رسیدن به اون خواسته تلاش کرده ولی شادی اون خیلی اندکه، تازه یه پروژه دیگه رای خودش تعریف میکنه و داستان هنوز ادامه داره. 

2- اینو مطمئن باشین آدم هر جا باشه خودشه و مکان آدم رو تغییر نمی ده بلکه این خواست خود آدم هاست که تغییرشون میده. 

3- واقعا حیف ما ایرانی ها، میدونی یکی از مشکلات ما ایرانی ها اینه که همه چیزو سخت میگیریم اگه با خودمون راحت باشیم خیلی چیزا حل میشه، جدا ما ایرانی ها موجودات باهوش احمقی هستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!