خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

گاهی میبینی طرف که خیلی ادعا داره و خودشو خیلی باظرفیت و مجرب می دونه، سوتی هایی میده که از یک بچه هم بعیده. 

اصولا ظرفیت و تجربه و فهم در شرایط بحرانی به درد آدم میخوره نه در شرایط ایستا. 

گاهی بعضی ها یه چیزایی رو جدی میگیرن که حتی ابلهان هم به اونها می خندن!!!!!!!!!!!!!!!!

عافیت طلبی یک عده ای حالم رو بهم میزنه.  

می خوان از یک طرف همه چیز درست بشه و از طرف دیگه حاضر نیستن کمترین و ناچیزترین هزینه ای رو هم بدن. 

اصولا مرگ برای همسایه خوبه از دید آنها

همیشه جدایی ها از یک انحراف کوچک شروع میشه. یعنی تو در طرف مقابل یک عیب کوچکی رو میبینی و گاهی هم حدس می زنی که بعدها این برات مشکل ساز بشه ولی روش زوم نمی کنی. بعد مدتها یک مساله ای پیش میاد که وقتی خواستی ریشه یابیش کنی میبینی به اون عیبه مرتبطه.