خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

واقعا انسان برای چی آفریده شده؟ 

یه دوره ای از تاریخ رو پر بکنه از جنگ و تجاوز و دروغ و... آخرشم بذاره بره. 

همش منابع زمینی و زیرزمینی رو از بین ببره بدون اینکه خروجی درست حسابی داشته باشه. 

واقعا یه آدم معمولی در طول زندگیش چقدر مفیده؟ چقدر کارهایی انجام میده که باعث حرکت رو به جلوی نوع بشر بشه؟ 

همش شده خوردن و خوابیدن و... تازه در وجه خوبش وگرنه دزدی و دروغ و تجاوز و ... هم هست. 

تازه اونهایی هم که یه ذره مفیدن واقعا چند درصد زمان زندگیشون بدردبخوره؟ 

آدم یه ماشین با بازدهی خیلی خیلی پایینیه!!!!!!!!!!!!!

متن و حاشیه

دقت کردی بیشتر وقتها حاشیه ها بر متن غلبه می کنن. 

حالا جالب اینجاست وقتی یه کارگردان می خواد از زندگی یه شخصیت مهم فیلم بسازه بیشتر همون حاشیه ها را نشون میده، اصلا انگار حاشیه ها ازمتن مهمترن یا حداقل جذابترن. 

با این وجود آدم موفق کسی هستش که متن زندگیش از حاشیه هاش پررنگتر باشه.