خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

واقعا انسان برای چی آفریده شده؟ 

یه دوره ای از تاریخ رو پر بکنه از جنگ و تجاوز و دروغ و... آخرشم بذاره بره. 

همش منابع زمینی و زیرزمینی رو از بین ببره بدون اینکه خروجی درست حسابی داشته باشه. 

واقعا یه آدم معمولی در طول زندگیش چقدر مفیده؟ چقدر کارهایی انجام میده که باعث حرکت رو به جلوی نوع بشر بشه؟ 

همش شده خوردن و خوابیدن و... تازه در وجه خوبش وگرنه دزدی و دروغ و تجاوز و ... هم هست. 

تازه اونهایی هم که یه ذره مفیدن واقعا چند درصد زمان زندگیشون بدردبخوره؟ 

آدم یه ماشین با بازدهی خیلی خیلی پایینیه!!!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
رئوف یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

از نظر علمی اگه انسانو یه ماشین گرمایی در نظر بگیریم بازدهی اون حدود 6.5 درصده یعنی ماشینی با بازدهی بسیار پایین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد