خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

فکر کن مجبور باشی چند سال یکی رو تحمل کنی، عوض اینکه اون به تو یه چیزی یاد بده همش تو به اون یه چیزی یاد بدی، سه برابر کل کسایی که باهاش کار میکنن براش خروجی داده باشی، همیشه هم برات نقش ترمز و مانع رو بازی کرده باشه، حالا آخر کاری یه چند ماهی اومدی با کسی کار می کنی که بعد از چند سال دوباره معنی تحقیق و ... رو برات زنده کرده باشه و در ضمن انسان واقعا حسابی باشه، حالا دوباره سرو کله اولی پیدا بشه بگه می خوام بیام ببینم چی کار می کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

اگه تو حالیت بود من چی کار میکنم که الان کارم تموم شده بود رفته بود. تنها هنرش اینه که می خواد بیاد اینجا هر چی من سعی کردم تو این مدت ذهنیت خوبی ایجاد کنم خراب کنه بره. من اصلا نمی فهممش. جدا نکنه باور کرده کسیه و می خواد بیاد اینجا خودی نشون بده یا اینکه می خواد بیاد تفریح و... ولی خب اینم زشته که از من و روابطم بخواد برای این کار استفاده کنه 

کسی می تونه این کارو بکنه که خودش طرف رو معرفی کرده باشه و از کارش هم سر دربیاره نه اینکه تازه بخواد از روابط من سواستفاده کنه. 

خداییش یه مدت بود داشتم نفس راحتی می کشیدم دوباره اعصابم رو خط خطی شده میبینم. 

 اینورم اینا میگن اینا چقدر پرروهستن. تا یه کمی تحویلشون بگیری می خوان سوارت بشن واقعا موندم چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

تو ۱۲ ماه سال و ۴ فصل سال، اوایل بهار و پاییز واقعا یه چیز دیگن.  

الان تو اوایل پاییز هستیم، زمانم که می دونی خیلی خیلی سریع میگذره پس فرصت رو از دست ندیم و قدر زندگی و بودنمونو بدونیم و لذت ببریم. 

می دونی لذت بردن از زندگی هم کار سختیه هم آسون. گاهی آدم می تونه از آفتاب پاییزی، رنگ برگ درختان تو پاییز و.... لذت ببره و گاهی هم تو اوج تفریح و خوشگذرونی از زمانش لذت نبره همه چیز فقط و فقط به خود آدم بستگی داره. 

ولی خداییش پاییز درکه.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

درکه

دلم برای درکه خیلی تنگ شده. 

می دونی من معمولا اوایل پاییز حداقل هفته ای یکبار درکه می رفتم. یه رستورانشم پاتوقمون بود. 

نمی دونم چرا این روزا همش یاد درکه رفتنم می افتم. خداییش طبیعت درکه تو پاییز فوق العادس.  

یادش بخیر..........