خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

طرف گواهی نامه نداره میره ماشین می خره!!!!!!!!!! 

جالب تر اینکه همین ۲-۳ روز پیش آیین نامه رو هم قبول نشده!!!!!!!!!!!!!!  

پ.ن. تنها هم زندگی میکنه، یه موقع فکر نکنید مثلا یکی براش میرونه!!!!!!!!!!! 

اصلا هم رانندگی بلد نیست!!!!!!!!!!!!!!

نمی دونم چرا بعضی ها که زندگی نرمالی دارن فکر می کنن با تکیه به یه چیز خاصی خیلی متفاوت می شن؟ 

یا کلی تر چرا فکر می کنن باید متفاوت باشن؟ 

اصولا چیزی که آدم ها رو متفاوت و خاص می کنه، طرز فکرشونه که اونم در عملشون دیده میشه به این معنی که در فکر و عمل به نوعی یگانگی و استقلال خودشونو دارن، بر اساس یک دیدگاه فکری عمل می کنن که آدم های نرمال اون دیدگاه رو ندارن و مهمتر از همه این که عملشون منحصر به فرد میشه و به هیچ وجه هم کپی و تقلیدی نیست. اکثر آدم های بزرگ و اثرگذار تاریخ این ویژگی رو دارن حالا چه مثبت چه منفی. 

معمولا هم اینجور آدم ها یه اثری از خودشون به جا می ذارن. 

اینطور نیست که با دست کم گرفتن بقیه، تکیه بیش از حد روی یه چیز خاص یا متفاوت و القای به خود کسی متفاوت بشه، تفاوت تو نحوه زندگی، طرز تفکر و عمل آدم هاست که اونم با خروجی فکری و عملی آدم ها قضاوت میشه نه ظاهر رفتارشون یا ادعاشون .... 

 

سواد اینترنتی

امشب بهنود حرف قشنگی زذ. خلاصه اش این بود:  

تاریخ ایران قدیمیتر، پیچیده تر و چندلایه تر از این حرفاس که بشه با سرچ در گوگل یا اینترنت اونو فهمید و تاریخ هم با اینترنت شروع نشده و.... 

جالب اینه که من دو سه هفته پیش یه بحث مشابهی با یکی از دوستام داشتم. نظر من این بود که الان خیلی از آدم ها مخصوصا جوانترها اطلاعاتشونو از اینترنت و کلا رسانه های شنیداری و تصویری می گیرند. این بد نیست و بهتر از اینه که قبلا همین اطلاعاتم نداشتن ولی به هیچ وجه جای کتاب بخصوص کتابهای تحلیلی رو نمی گیره. یعنی اگه بخوای تاریخ رو و کلی تر هر پدیده ای رو خوب اریابی کنی و دید جامعی نسبت به اون داشته باشی، باید عمیقتر نسبت به اون قضیه مطالعه داشته باشی که از طریق این رسانها بهش نمی رسی.  

متاسفانه الان برخی فکر می کنن با همین معلوماتی که از رسانه ها بدست می آورند دیگه خیلی اطلاعات دارن و بر اساس اون تحلیل هم می کنن و...