خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

سواد اینترنتی

امشب بهنود حرف قشنگی زذ. خلاصه اش این بود:  

تاریخ ایران قدیمیتر، پیچیده تر و چندلایه تر از این حرفاس که بشه با سرچ در گوگل یا اینترنت اونو فهمید و تاریخ هم با اینترنت شروع نشده و.... 

جالب اینه که من دو سه هفته پیش یه بحث مشابهی با یکی از دوستام داشتم. نظر من این بود که الان خیلی از آدم ها مخصوصا جوانترها اطلاعاتشونو از اینترنت و کلا رسانه های شنیداری و تصویری می گیرند. این بد نیست و بهتر از اینه که قبلا همین اطلاعاتم نداشتن ولی به هیچ وجه جای کتاب بخصوص کتابهای تحلیلی رو نمی گیره. یعنی اگه بخوای تاریخ رو و کلی تر هر پدیده ای رو خوب اریابی کنی و دید جامعی نسبت به اون داشته باشی، باید عمیقتر نسبت به اون قضیه مطالعه داشته باشی که از طریق این رسانها بهش نمی رسی.  

متاسفانه الان برخی فکر می کنن با همین معلوماتی که از رسانه ها بدست می آورند دیگه خیلی اطلاعات دارن و بر اساس اون تحلیل هم می کنن و... 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
غلامرضا شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود برشما ،جالب بود دوست داشتی لینک کنیم

فاطمه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

خیلیا همینم نمیدونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد