خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

زندگی آدم ها رو افق دیدگاهشون می سازه

آدم ها فقط یک بار زندگی می کنن و لحظه ها فقط یک بار می آیند ولی شاید هزاران بار حسرت یک بار زندگی و بعضی لحظات را بخورند 

بعضی ها غبطه گفتن خود را  می خورند و من غبطه نگفتنم را 

بعضی ها حسرت نداشتن موقعیت گفتن در گذشته را می خورند و من غبطه داشتن آن را 

...

در روابط انسانی و احساسی دو مفهوم خیلی مهمن: گفتن و نگفتن 

من از نگفتن خسته شدم و دلم می خواد از این به بعد فقط بگم 

پ.ن. ولی میدونم که بازم برام نگفتن راحت تره و بعیده از این به بعد هم راحت بگم

بعضی ها همش شعار میدن حتی فکرهاشون و کارهاشونم شعاره 

 بعضی ها هم عمل می کنن حتی فکرها و شعارشون عملیه

من از شعار جدا خسته شدم می خوام از این به بعد فقط عمل باشم 

زندگی چیز عجیبیه، عجیب عجیب. 

ولی همین چی عجیبو خودمون یعنی تمام آدم هایی که زنده هستن یا یه وقتی زنده بودن می سازن. 

معجزه

بعضی ها معتقدند که زندگی خودش یه معجزه است. همین که از نیستی امکان هست شدن می یابی و... 

بعضی ها معتقدن یه معجزه هایی برای هر کس تو زندگیش اتفاق می افته 

بعضی ها هم همواره دنبال اتفاق افتادن اون معجزن 

خدایا خودت می دونی چقدر به اون معجزه ای که بعضی ها بهش اعتقاد دارن نیاز دارم!!!!! 

از نظر من دخترها سه دسته اند: 

 1- دوستدار خانه و خانواده و بیشتر تمایل به خانه داری و... دارند و دوست دارند زود ازدواج کنند. این مدل دخترها بیشتر شخصیت وابسته ای دارند.

 2- مستقل،جدی و سخت کوش، اهل مبارزه و پیشرفت در کار و زندگی و شخصیت اجتماعیشون بر خانه داریشون می چربه. 

3- ما بین دو گروه قبلی، گاهی دوستدار خانه داری و آشپی و گاهی اهل اهل استقلال و ...  خلاصه التقاطی و آش شله قلمکار 

من خود از دسته دوم خوشم میاد 

پسر ها هم سه دسته اند: 

1- بی قید و بند، عیاش، علاف و اهل دودره بازی و... 

2- جدی، کاری، سختکوش اهل کار و فعالیت و... 

3- مابین دو گروه، هم اهل خوشگذرانی و تفریح و هم اهل کار و سختکوشی و... 

 من از دسته سوم خوشم میاد.

انتخاب

همیشه سرنوشت آدم ها رو تصمیم هاشون در انتخاب مسیر زندگی تعیین می کنه نه چیز دیگه. 

بعضی مواقع گزینه های زیادی جلوی آدمه که اغلبشون به هم نزدیکن ولی وقتی یکیشونو انتخاب کردی و در مسیرش حرکت کردی یهو میبینی چقدر از نقطه اولیه و مسیرهای دیگه دور شدی.....

آلمان

ازز بچگی طرفدار تیم آلمان بودم. از 1988 که جام ملتهای اروپا تو آلمان برگزار می شد و هلند آلمانو تو نیمه نهایی شکست داد. بدیش این بود تو همون ایام بایرن هم به پورتو باخت تو فینال باشگاههای اروپا. در سال 1990 آلمان اونقدر قوی بود که راحت اول شد. 1992 دوم اروپا شد با برتی فوگتس و من باز هم راضی بودم. 1994 به بلغارستان تو 4/1 نهایی باخت. یادمه بدجور ناراحت بودم و گریه می کردم!!!!!!!! داییم که می دونست شدت علاقه منو بهم زنگ زد تا دلداریم بده!!!!!!!!!! بچگی هم عالمی داره. خلاصه ازز 1994 تا الان یک بار قهرمان اروپا شد، یکبار نایب قهرمان جهان، یکبار دوم اروپا و یکبار هم سوم جهان، خدایی افتخاراتو حال می کنین!!!!!1 

الانم امیدوارم قهرمان بشه، فقط همین. 

پ.ن. الان دیگه مثل قدیم ها تعصبی رو فوتبال و آلمان و... ندارم ولی فقط دوست دارم آلمان قهرمان بشه!!!!!!!!!1

  

آدما گاهی دچار بی فکری میشن، گاهی دچار در هم ریختگی فکری میشن و گاهی هم شلختگی فکری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

من اینروزها انقدر که الکی کار خودمو زیاد کردم به نوع سوم دچارم!!!!!!!!!!!!!