خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

معجزه

بعضی ها معتقدند که زندگی خودش یه معجزه است. همین که از نیستی امکان هست شدن می یابی و... 

بعضی ها معتقدن یه معجزه هایی برای هر کس تو زندگیش اتفاق می افته 

بعضی ها هم همواره دنبال اتفاق افتادن اون معجزن 

خدایا خودت می دونی چقدر به اون معجزه ای که بعضی ها بهش اعتقاد دارن نیاز دارم!!!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
صفورا سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

سلام
اگه این معجزه ای که میگین واقعی باشه که خیلی خوبه
برای من که تا الان نبوده
به منم سر بزنین خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد