خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

آلمان

ازز بچگی طرفدار تیم آلمان بودم. از 1988 که جام ملتهای اروپا تو آلمان برگزار می شد و هلند آلمانو تو نیمه نهایی شکست داد. بدیش این بود تو همون ایام بایرن هم به پورتو باخت تو فینال باشگاههای اروپا. در سال 1990 آلمان اونقدر قوی بود که راحت اول شد. 1992 دوم اروپا شد با برتی فوگتس و من باز هم راضی بودم. 1994 به بلغارستان تو 4/1 نهایی باخت. یادمه بدجور ناراحت بودم و گریه می کردم!!!!!!!! داییم که می دونست شدت علاقه منو بهم زنگ زد تا دلداریم بده!!!!!!!!!! بچگی هم عالمی داره. خلاصه ازز 1994 تا الان یک بار قهرمان اروپا شد، یکبار نایب قهرمان جهان، یکبار دوم اروپا و یکبار هم سوم جهان، خدایی افتخاراتو حال می کنین!!!!!1 

الانم امیدوارم قهرمان بشه، فقط همین. 

پ.ن. الان دیگه مثل قدیم ها تعصبی رو فوتبال و آلمان و... ندارم ولی فقط دوست دارم آلمان قهرمان بشه!!!!!!!!!1

  

نظرات 1 + ارسال نظر
CS پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

یعنی چی مثل قبل تعصب ندارم... یعنی می خواهی بگی دیشب که آلمان به اسپانیا باخت گریه نکردی....؟!!! مشکل فوتبال ماشینی همینه. تا یه جایی جواب می ده، بعدش بخوری به یه تیم خلاق مثل اسپانیا کارت تمومه...
حیف آرژانتین شد. کاش خودشونو جلوی آلمان نباخته بودن و مثل اسپانیا حال آلمان رو می گرفتن ....
:-)
:-))
:-)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد