خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

از نظر من دخترها سه دسته اند: 

 1- دوستدار خانه و خانواده و بیشتر تمایل به خانه داری و... دارند و دوست دارند زود ازدواج کنند. این مدل دخترها بیشتر شخصیت وابسته ای دارند.

 2- مستقل،جدی و سخت کوش، اهل مبارزه و پیشرفت در کار و زندگی و شخصیت اجتماعیشون بر خانه داریشون می چربه. 

3- ما بین دو گروه قبلی، گاهی دوستدار خانه داری و آشپی و گاهی اهل اهل استقلال و ...  خلاصه التقاطی و آش شله قلمکار 

من خود از دسته دوم خوشم میاد 

پسر ها هم سه دسته اند: 

1- بی قید و بند، عیاش، علاف و اهل دودره بازی و... 

2- جدی، کاری، سختکوش اهل کار و فعالیت و... 

3- مابین دو گروه، هم اهل خوشگذرانی و تفریح و هم اهل کار و سختکوشی و... 

 من از دسته سوم خوشم میاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سپندار چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://nezakat.blogsky.com

این دو گروه سومت منو گیج کرد !

منظور من واضحه: ما داریم به سمت مدرنیته پیش میریم واین پیشروی هزینه داره، عوارض داره و قطعا به زمان نیاز داره ولی باید به آینده خوشبین بود. عزیز من تاریخ راه خودشو میره. بد نیست کتاب فلسفه تاریخ هگل رو بخونی توش کلی هم از ایران تعریف کرده

خودم چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

ببخشید اشتباه شد در پاسخ!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد