خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

زندگی آدم ها رو افق دیدگاهشون می سازه

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ

yechizi be zenam resid vahgti khundam...ofoghe didgaheshun mishe payeye kheymeye zendegishun..
yechizi mesle in!
nemidunam chera daram minevisam :D

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

اتفاقا دارم کتاب جهان های هولوگرافیک رو می خونم و دقیقا توضیح اینه که افق دید به زندگی بی نهایت زاویه داره و با هر زاویه ای به زندگی نگاه کنی، اون به طرفت می چرخه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد