خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

نمی دونم چرا بعضی ها که زندگی نرمالی دارن فکر می کنن با تکیه به یه چیز خاصی خیلی متفاوت می شن؟ 

یا کلی تر چرا فکر می کنن باید متفاوت باشن؟ 

اصولا چیزی که آدم ها رو متفاوت و خاص می کنه، طرز فکرشونه که اونم در عملشون دیده میشه به این معنی که در فکر و عمل به نوعی یگانگی و استقلال خودشونو دارن، بر اساس یک دیدگاه فکری عمل می کنن که آدم های نرمال اون دیدگاه رو ندارن و مهمتر از همه این که عملشون منحصر به فرد میشه و به هیچ وجه هم کپی و تقلیدی نیست. اکثر آدم های بزرگ و اثرگذار تاریخ این ویژگی رو دارن حالا چه مثبت چه منفی. 

معمولا هم اینجور آدم ها یه اثری از خودشون به جا می ذارن. 

اینطور نیست که با دست کم گرفتن بقیه، تکیه بیش از حد روی یه چیز خاص یا متفاوت و القای به خود کسی متفاوت بشه، تفاوت تو نحوه زندگی، طرز تفکر و عمل آدم هاست که اونم با خروجی فکری و عملی آدم ها قضاوت میشه نه ظاهر رفتارشون یا ادعاشون .... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
rojan hasanzade پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

یادمهر جان از مطلبی که نوشتی بسیار خوشم آمد وبسیار قابل ستایش و تحسین بود. امیدوارم که همیشه با همین تفکرات زندگی کنی و شاد باشی و اثر گذار. دوستدارت روژان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد