خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

تو ۱۲ ماه سال و ۴ فصل سال، اوایل بهار و پاییز واقعا یه چیز دیگن.  

الان تو اوایل پاییز هستیم، زمانم که می دونی خیلی خیلی سریع میگذره پس فرصت رو از دست ندیم و قدر زندگی و بودنمونو بدونیم و لذت ببریم. 

می دونی لذت بردن از زندگی هم کار سختیه هم آسون. گاهی آدم می تونه از آفتاب پاییزی، رنگ برگ درختان تو پاییز و.... لذت ببره و گاهی هم تو اوج تفریح و خوشگذرونی از زمانش لذت نبره همه چیز فقط و فقط به خود آدم بستگی داره. 

ولی خداییش پاییز درکه.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

نظرات 2 + ارسال نظر
کیچول شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

سلام دوست جون.وب جالبی داری!تبریک.اگه دوست داشتی با هم دوست شیم بلینکمو خبرم کن تا بلینکمت!
منتظرتم[لبخند]

پری کوچولو دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://delshekastigipari.blogfa.com/

سلام عزیزم وبلاگه زیبایی داری مطالبت جال هست انشاءالله که موفق باشی در زندگیت خوشحال میشم تبادل لینک کنیم به منم سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد