خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

متن و حاشیه

دقت کردی بیشتر وقتها حاشیه ها بر متن غلبه می کنن. 

حالا جالب اینجاست وقتی یه کارگردان می خواد از زندگی یه شخصیت مهم فیلم بسازه بیشتر همون حاشیه ها را نشون میده، اصلا انگار حاشیه ها ازمتن مهمترن یا حداقل جذابترن. 

با این وجود آدم موفق کسی هستش که متن زندگیش از حاشیه هاش پررنگتر باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
شوکا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ

جدی میگی؟ اون جوری که دیگه چجوری همدیگرو بازی بدن اگه حاشیه کم رنگ شه؟؟؟
پس چجوری تفریح کنن اگه متن پررنگ شه؟
چطوری همدیگرو آزار بدن؟
مگه تو نمی دونی حاشیه سازی یه راه خوب برای اذیت کردن دیگرانه؟
مگه تو نمی دونی آدمها اگه به حاشیه نپردازن حوصله شون سر میره؟
پس شایعه ها از کجا بیان؟
پس آبروها چطور بریزه؟
پس زحمت ها چطور به باد بره؟

آقا بذار حاشیه بسازنوبهش بپردازن!چیکارشون داری؟؟؟؟
--------------------------------
ننگ به این دنیای جنگلیه پرحاشیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد