خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

هدف

ابوعلی سینا می گه که هر چیز که در جستن آنی آنی. 

بواقع جمله ایست به غایت زیبا و کامل. 

انسان زمانی که یک هدف را برای خود مشخص می کند و به دنبال آن می رود اگر آن هدف برای وی جدی باشد به نوعی شخصیتش با آن یکی می شود و آن هدف به افکار و رفتار وی جهت می دهد. 

مثالی عینی برای این جمله بوعلی فیلم گاو مهرجویی است که بواقع مستحیل شدن انسان در مراد و هدف خود را به خوبی نشان داد. 

این امر در مورد هر کسی صادق است. پس چه بهتر که اهداف خود را بزرگ قرار داده و برای رسیدن به آن کوشش کنیم که حداقل مزیت این امر در این است که اگر بنابه هر دلیلی به مراد و مقصود خود نرسیدیم حداقل در مسیر تکامل شخصیت خود حرکت کرده ایم. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
اگه درست بگم شما کارشناسی ارشد را گذروندید که اگه اینطوره به شما تبریک میگم.
به من سر بزن.اینجا با یک انسان بزرگ و به نوعی متفاوت آشنا میشوید.

:::...:::BIG-BOX:::...::: جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.big-box.sub.ir

سلام
خوبی؟
مطالب سایتت خیلی خوبه و آمارت هم خوبه
چرا از لینک باکس من استفاده نمیکنی؟؟؟
اگه میخوای آمارت بیشتر بشه از باکس من استفاده کن
فقط یکبار امتحان کن وامار بازدید سایت یا وبلاگت رو به صورت واقعی بالاتر ببر.
آمار کاملا واقعی
فقط کافیه کد لینک باکس را از پایین لینک باکس برداری و داخل قالب وبلاگ خودت بزاری
حجم صـــــفــحـــه 576 بایت ( زیر 1 کیلو بایت )که بـــاعــــث سنــگین شــدن وب شما نمیشه
دارای توجه توجه
شما میتوانید به جای قرار دادن لینک باکس بنر را قرار دهید و از ما لینک دریافت کنید کد بنر داخل باکس میباشد
منتظر ارسال لینک شما هستم
www.big-box.sub.ir

[ بدون نام ] شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ

به بچه اب نبات چوبی میدهند که خفه اش کنند نکته انحرافی میگذاری که ما گمراه شویم نه برو یکی دیگه را رنگ کن لیاقت هر کس را خدا معلوم می کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد