خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

تداوم بدشانسی ها

نمی دونم چرا زندگی من اینجوریه. یه مدت میفتم رو دور شانس یه مدت هم بدشانسی. الان چند وقته تو مد بدشانسیم. 

پریشب که با (م) رفته بودیم بیرون ماشینم برای اولین بار تو این شش سال پنچر کرد بعد از کلی مصیبت که زاپاسو جاش گذاشتیم دیدیم که اونم بواسطه عدم استفاده باد نداره!!! گذاشتمش پارکینگ صبح فرداش رفتم درستش کردم. (م) گفتا من ماشین میارم من گوش نکردما!! 

کیفمو با گواهینامم جا گذاشتم تو ماشین با یه مصیبتی پیداش کردم.

فلاشم هم از طریق کامپیوتر استادم ویروسی شد.  

 و.... 

خدا به دادم برسه این پریود بدشانسی تموم شه برم تو سیکل خوش شانسی 

آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد