خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

آدم ها(۱)

بعضی آدمها مثل صندلین همیشه هستند ولی ساکن و راکد. بعضی دیگه مثل نسیم می مونن با اومدنشون یا دیدنشون احساس خوبی بهت دست می ده ولی زود می رن و فراموش می شن. یه سری دیگه مثل درد می مونن مثل یه مرضن باید تحملشون کرد تا برن همش هم دوست داری از دستشون خلاص شی شاید هم وبالت بشن. یه سری دیگشون هم مثل دریا می مونن. بودن باهاشون بهت آرامش می ده و وقتی هم نیستن وقتی یادشون می کنی احساس خوبی بهت دست می ده.  

نظرات 2 + ارسال نظر
تربن یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://tarbon.blogsky.com

دقیقاً! ببینم نکنه تو نویسنده ای که این قدر خوب می نویسی؟ هاین؟!

تربن پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

هی چی شد پس؟ چرا دیگه هیچی ننوشتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد