خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

ریاضی و زندگی (1)

 "هرکس که هندسه نمی داند وارد این آکادمی نشود" جمله معروفی از فیلسوفی معروف است.

ریاضیات و مهندسی کنترل کاربرد زیادی تو زندگی دارند. رفتار و زندگی خیلی از ماها بدون اینکه بدونیم تو قالب فرمول ها و توابع ریاضی قابل مدلسازی و تحلیل هستند. ماکزیمم، مینیمم، نقطه عطف، دینامیک گذرا، پایداری حالت دایم، خطای حالت دایم، درصد اورشوت و... اصطلاحات و روابطی هستند که به راحتی در زندگی و رفتار ما انسانها مشاهده می شوند. از نظر من ما آدم ها موجودات کاملا غیر خطی هستیم که با استفاده از مباحثی نظیر کنترل غیر خطی، استاتیک و دینامیک غیرخطی و... قابل مدلسازی هستیم. حتی قابلیت خطی سازی شدن هم داریم. من عاشق تحلیل تاریخ و رفتار و تفکر آدم ها با معادلات و روابط ریاضی هستم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

قدم بردار بگذار که احساس نفسی تازه کند
movafagh bashi

delak شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالتان خوب باشد
و مثل همیشه موفق وپا بر جا
اوینار به روز شد .-.-.-. منتظر حضور سبز و نظرات سازنده و دلگرم کننده شما هستم
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
همیشه این گونه بوده است. کسی را که خیلی دوست داری زود از دست می دهی. پیش از آنکه خوب نگاهش کنی مثل پرنده ای زیبا بال می گیرد و دور می شود. فکر می کردی می توانی تا آخرین روزی که زمین به دور.................
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد