خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خستگی

چرا بعضی آدم ها پرتوقع، تنبل و خودخواه هستند. 

همش دنبال این هستند که یکی دیگه براشون برنامه ریزی کنه، یکی دیگه اجرا کنه و آخر سر اینا سودشو ببرن. خوب هم بلدن خودشونو به مظلومیت بزنند. 

خسته شدم از دست این آدمها. 

وقتی هم احساس کنن یکی کارشو خوب انجام می ده عوض اینکه کمک کنن اون کارشو بهتر انجام بده تا نتیجش عاید همه بشه دنبال اینن که از کار اون به نفع خودشون استفاده کنن بی آنکه بخوان زحمتی بکشن. مثل کنه به اون آدم پرکار می چسبند تا حتی اگه شده ذره ای نفع ببرند. حقارت تا کجا؟ 

اسم خودشونم می ذارن زرنگ!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد