خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

گاهی فکر میکنم چرا نثرم خیلی خوب نیست. بعضی متن ها را که می خونم (بخصوص وبلاگ (س-ن) را)  واقعا به حال نویسندش قبطه می خورم که چه جوری اینقدر قشنگ می نویسه. شاید که نه حتما طرف عشقی، تالمی چیزی داره که می تونه انقدر هنرمندانه بنویسه. اما من خیلی رک و راست می نویسم. هیچ چیز هنرمندانه ای تو نوشته هام ندارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://ye2khtaretanha.blogsky.com

الهی ی ی ی
تو هم خوب می نویسی گلم...
مطمئن باش اگه خوب نمی نوشتی نظر نمی دادم...
با ا ا ا ا ا ا ی

ایده یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

من راجع به نوع نثرت نظری ندارم اما فکری که پشت این نوشته ها هست به نظرم جالبه. مهم هم همینه اصلن.

الف.کاف جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

همین طوری رک و راست نوشتن مناسب وبلاگ کسی هست که اسم وبلاگش "خود ِ خود ِ خودم" هست!
چرا فکر می‌کنی باید جور دیگه بنویسی؟!
این جور تفکر شبیه همون نوع تفکری نیست که تو پست "محدودیت فکر" ازش انتقاد کرده بودی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد