خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

هستی (1)

انسان موجود غریبی است. تنهای تنها. حاصل یک آمیزش ناخواسته. ترکیب کروموزوم های نر و ماده. وارث خصوصیات ژنتیک گذشتگان. شاید هم گونه تکامل یافته یک تک یاخته. محدود و زندانی در قوانین طبیعت. اسیر توقعات بیجا و بجای خودش و اطرافیانش. در حال رقابت برای هیچ. نقطه ای از بینهایت. جاهل به وجود خویش. تنهای تنها در بی کران. آدم موجود غریبی است.....

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://mariyana.blogsky.com/

خیلی بهش فکر کردم این هست امانه همش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد