خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

پاییز

هوا کم کم داره سرد میشه. پاییز از مهرش تا اواسط آبانش خوبه. مخصوصا بعد از ظهراش با اون آفتاب ملایم و مطبوعش. عاشق آفتاب پاییز هستم. یادمه زمانی که دبستان می رفتم ردیف اول کلاس کنار پنجره می نشستم و آفتاب که بهم می زد لذت می بردم. از اون موقع تا الان آفتاب پاییزو دوست دارم. الان هم که برام تداعی کننده خاطرات دبستان و کودکیم هم هست.  

شبهای پاییز از اواسط ابان به بعد همینطور زمستون نه طولانیه کتاب خوندن توش خیلی مزه میده. حیف که وقت کافی ندارم وگرنه دوست داشتم کتابهای داستایوسکی رو یک بار دیگه به اینبار همشو بخونم. یادمه تو پاییز ۸۲ که تازه ارشد قبول شده بودم، از کتابخانه دانشگاهمون تقریبا سری کامل کتابهای صادق هدایت را گرفتم خوندم. خیلی حال می داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد