خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

امشب یه خورده اعصابم خورد بود. تو طول روز خیلی کار کردم. یک مقاله می خوندم تحلیلش برام سخته. می خوام الان برم بقیشو بخونم. فردا با استادم قراره سر این بحث کنیم.  

شب با (س-ع)، (م-ح) و (م-س) رفتیم بیرون. هوا خیلی خوب بود. حدود ساعت 11.30 اولش رفتیم درکه پاتوق همیشگی بعدشم رفتیم پارک پردیسان. کلی دویدیم. خیلی حال داد. ولی با همه اینها نمی دونم چرا خیلی از خودم راضی نیستم. کارام کند پیش میره. گاهی اوقات اطرافیانمم فشارهای الکی و جانبی بهم وارد می کنند. عین یک نویز رندوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد