خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

روز پر دردسر

امروز، روز پر دردسری بود. اولش که رجیستر مقالمون تو کنفرانس چین گره خورده. با مسترکارد نمیشه بصورت آنلاین پولو پرداخت کردsecurity number می خواد. استادمم میگه منطقی نیست رمزو بهشون بدیم. میل زدم بهشون میگن با چک هم میشه پرداخت کرد. حالا باید این مسیرو پی بگیریم . می ترسم وقت کم بیاریم نتونم کارهاشو ردیف کنم. تابستون همینطوری یه کنفرانس تو یونانو از دست دادیم. (م-ع) هم امروز باز هم حماقتشو ثابت کرد. آقا می خواد به یه کسی مقالشو نشون بده گیر داده منم باش برم. بعد از دو سه روز گیر دادن بهش گفتم وقتی از دانشگاه میرم خونه هماهنگ کنه بریم. با (م-ش) هم قرار داشتم چند تا فیلم بهم بده. مردک بهم میگه بیا فلان جا باهاشون هماهنگ کردم منم به (م-ش) میگم بیاد اونجا دنبالم بعد اینکه کارم تموم شد با هم بریم دم خونه فیلماشو بدم و چند تا فیلم دیگه ازش بگیرم. میبینیم (م-ع) نه آدرس دقیقه دفتر طرفو بلده، نه باهاش ساعت قرار تنظیم کرده بعد کلی گشتن در حالیکه (م-ش) هم علاف ما شده بود میبینیم دفتر یارو یه جای دیگس. بیچاره (م-ش) مارو رسوند دفتر طرف، اصلا طرف نبود. من حالا هی به این(م-ع) میگم تو باید اول با یارو هماهنگ میکردی بعد به من می گفتی. فکر کرده مردم علافن. شبم که با (ر-ک) با ماشینم رفته بودیم بیرون کار داشتیم سر یه چهارراه از پشت یه ماشین بهم زد. شانس آوردم ماشینم چیزیش نشد ولی بیچاره طرف هم چراغ جلوش شکست هم جلوی ماشینش داغون شد. تازه مقصرم بود. می خوام بعضی وقتا موبایلمو خاموش کنم. بعضی ها واقعا مزاحمند. بعضی مواقع موبایل آدم زنگ نمی خوره که تازه کارم نداری، یه موقع هایی هم که کلی کار داری، عالم و آدم بهت زنگ می زنند و باهات کارهای جانبی دارند. باز هم میگم باید دور و برمو خلوت کنم.    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد