خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

۱-فکر کن شروع کردی کتاب فقر فلسفه مارکس را بخوانی. 

۲-فکر کن وقتی از درس خوندن خسته میشی و می خوای یه کم استراحت کنی گاهی میری وبلاگ دیگران را می خونی تا یه کم فضای ذهنیت از درس و مقاله و... دور شه. 

۳-فکر کن گاهی به صورت رندوم وبی رو پیدا می کنی می خونی. 

۴-فکر کن امشب تو یه وبلاگ می خوندم که همسر یک مهندس فوق لیسانس (از یک دانشگاه معتبر) هم سن خودم که الانم استاد دانشگاهه (فکر کنم آزاد تو یه شهرستان)، که خودشم لیسانس داره آرزوی داشتن خونه پنجاه متری تو پونک را داره (تازه مرده سه تا چهار روز هفته میره شهرستان) به قول زنه، مرده روزهایی هم که تهرانه دو تا جا کار میکنه. 

ببین چه اعصابی ازم خورد شد. مثلا اومده بودم فکرم آروم شه برگردم سر درسم. من نمی دونم اقتصاد این مملکت بر چه مبنایی اداره میشه. 

مارکس فیلسوف و شخصیت مورد علاقه من نیست و جذابیتی هم برام نداره ولی فقط بابت اینکه به دنبال راهی برای رفع تبعیض و بی عدالتی بوده و هدفش ارتقای زندگی افراد کم درآمد و فقیر ولی زحمتکش بوده تحسینش می کنم.   

واقعا الان در کشور ما یک عده به سختی زندگی می کنند و هیچ کس هم شرایطشونو درک نمی کنه. از خودم خجالت کشیدم. واقعا متاسفم برای خودم که زیادی دیگه تو مسائل خودم غرق شدم و کمتر به فکر دیگران هستم. قدیما بهتر بودم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ایده پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ق.ظ

خوشم اومد ازین پستت...
مارکس دیدگاههای جالبی داره. اینکه مورد علاقه باشه که مهم نیست... آدم از دیدگاه و افکار بقیه خیلی چیزا یاد میگیره. مهم یاد گرفتنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد