خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

آدم ها از منظر (م-ش)

امروز داشتم با دوستم (م-ش) صحبت می کردم. نظرات جالبی داره. یکی از اظهارنظراش که تاریخی شد. یادمه یه بار یه جمله ای گفت که حدود یک ماه بعد جرج بوش دقیقا عین همون جمله را بکار برد و به قول (ب-ا)، انگار بوش از روی (م-ش) کپ زده بود. 

این نظرو امروز درباره دسته بندی آدم ها ارائه داد که یه جاهاییش هم از ادب قراردادی به دوره پس من به جای اون واژه از ش... استفاده می کنم. 

آدم ها پنج دستن: 

1- یه گروه تو گذشته زندگی می کنند و به حال و آیندشون می ش... 

2- یه گروه در آینده زندگی میکنند و به حالشون می ش... 

3- یه دسته در حالیکه در حال زندگی میکنند و نیم نگاهی به آینده دارن به گذشتشون می ش... 

4- یه دسته در حال زندگی می کنند و به آیندشون می ش... 

5- یه گروه هم، هم به حال، هم به گذشته و هم آیندشون در حال ش... هستند. 

البته به نظر من این دسته بندی قابل تعمیم هست.  

نظرات 1 + ارسال نظر
یه ادم پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://az_rage_gardan_nazdiktar.mihanblog.com

خسلس خوبه ادم خوده خوده خوبش باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد