خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

وابستگی

وابستگی حس عجیبیه. گاهی وقتها، آدم به چیزی، کسی یا حالتی وابسته میشه. دلش می خواد این حس دوام داشته باشه. ولی از یک طرف دنیا، دنیای دل کندنه. حالا هر کسی بتونه بین وابستگیهاش و دلکندنهاش تعادل برقرار کنه برده. وگرنه گاهی این وابستگی ها منجر به توقف در اون حالت، موقعیت و لحظه میشه و ممکنه آدم از جریان زندگیش عقب بمونه. از طرف دیگه دل کندنهای زیادی و به چیزی دل نبستن هم می تونه آدم را از درون تهی کنه و بعد از یک مدت آدم ببینه ای بابا چه چیزها، لحظات و اشخاصی در زندگیش بودند که بدون توجه به آنها، وقتشو تلف کرده یا درست از اون لحظه ای که براش پیش آمده استفاده نکرده.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایده دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ

دوست ندارم کسی بهم وابسته بشه. بدم میاد.

man دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.rozhaye-tanhai.blogsky.com

salam dabare konkor arshad rahnamiym kon mamnoon misham reshte modiriyat.on yeki weblogeto behem nadadi ta linket konam.montazeretam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد