خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

فیلتر

 فیلترها در حالت کلی چهار دسته هستند: فیلتر میان گذر، فیلتر میان نگذر، فیلتر بالا گذر و فیلتر پایین گذر. این تعاریف بر اساس فرکانسی که این فیلترها بر مبنای اون سیگنالها را عبور داده یا قطع می کنند انجام شده است.  

تو زندگی آدم ها و در روابط بین آدم ها هم دقیقا این امر می تونه صادق باشه. 

یک عده مثل فیلتر پایین گذر عمل می کنند. هر چی خز و خیل هست دوروبر خودشون جمع می کنند. یک عده دیگه فیلتر بالا گذرند. فقط با آدم های حسابی به زعم خودشون (حالا معلوم نیست تعریفشون از حسابی درست باشه ها) رفت و آمد دارند. یک عده فیلتر میانگذرند. با آدمهای متوسط هم قد و قواره خودشون رابطه دارند. یه دسته هم هستند که البته فکر می کنم تعدادشون کمتر هست، فیلتر میان نگذرند.  

بعضی ها هم که اصلا فیلتری در سر راهشون قرار نمی دهند. مثل دروازه عمل می کنند. 

من معتقدم که باید از طریق یک سیستم تطبیقی از این فیلترها استفاده کرد. البته اول باید تعریفمون از فرکانس را مشخص کنیم بعد سراغ طراحی فیلترها برویم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
mina چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ق.ظ http://www.rozhaye-tanhai.blogsky.com

salam.man term 5.reshtam modiriyat bime daneshgahe olome eghtesad.2 sale dige arshad midam.u?

ایده چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ق.ظ

اولن. تعریف آدمها از حسابی درست و غلط بر نمیداره. هر کی معیارهای خودشو داره آخه.... اگر اونطوری بود همه ی ما باید در جستجوی یک شمس می‌بودیم. متوجه منظورم میشی؟
این فیلتر میان نگذر ها کلن با کسی نمیپرن درسته؟
در کل موافقم که یه استراتژی یا رویکرد ثابت نمیتونه همیشه جواب بده و اصولن درست نیست که همیشه روی یک خط بریم تا ته خط. ولی در مورد آدمها استفاده از روش های تطبیقی خیلی سخته.............. خیلی!
نوشته هات واسم جالبن. باعث میشه کلی فکر کنم. :)

بله منم موافقم. منظور من اتفاقا همین بود که ما نمی توانیم یک معیار برای حسابی بودن تعریف کنیم و بگیم همین درسته. می خواستم بگم الزاما معیار حسابی بودن ما برای سایر افراد نمی تونه درست باشه و برعکس.
کمتر می پرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد