خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

آدم ها (4)

بعضی آدم ها گوینده های خوبی هستند، همش در حال عرضه خودشون هستند بدون اینکه توجهی به شنونده هاشون داشته باشند. 

بعضی های دیگه شنونده های خوبی هستند. بیشتر می شنوند و معمولا سنگ صبور خوبی هستند. گاهی هم انقدر به حرفهای دیگران توجه کرده اند که اصلا خودشون از یادشون میره.

بعضی های دیگه نه شنونده های خوبین و نه گوینده های خوبی. کلا نسبت به دیگران بی توجهند. 

بعضی های دیگه .... 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایده پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ

بقیه آدمها چی؟ دسته سوم نسبت به خودشونم بیتوجهن! آدمهای باری به هر جهت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد