خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

عدالت (1)

بعضی وقتها معنای عدالت را اصلا نمی فهمم. اصلا. 

اینو می دونم که تا وقتی انسان و غرایز طبیعی و غیر طبیعی اون وجود داره، عدالت هیچ معنایی نمی تواند داشته باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
رسول جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ http://youpictures.webphoto.ir/4171-1.htm

اگر تلبه ای تبادل لینک کنیم من را به نام سایت رسمی افراد مشهور لینک کن خبرم کن تا لینک کنم

>>>~ انعکاس آب ~<<< جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

دوست خوبم سلام..
وبلاگ قشنگی داری.خوشحال میشم اگه سری به وبلاگ منم بزنی تا در صورت تمایل تبادل لینک کنیم.
پس منتظرتم...
به امید دیدار[گل][گل][گل][گل][گ

ایده جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ

قانون واسه خودت تولید میکنی خوب منطق پشتشم بگو برادر من. چرااااااااااااا؟

ممنون از نظرت.
اول که این متن نتیجه بحث با دو تا از دوستام درباره رابطه عدالت و محبت انسان به خانواده و فرضا بچه خودش بود که شب این احساس بهم دست داد تا بنویسمش قانون تولید نکردم حس خودم را گفتم.
دوم که اگر بخوام برای هر نوشتم منطق پشتشو بگم باید بشینم مقاله بنویسم که تو این وبلاگ هدفم این کار نیست.
سوم که اتفاقا برای این حرفم دلایل زیادی دارم و این موضوعیه که خیلی بهش فکر میکنم.
نکته اینجاست که در ابتدا باید عدالت را تعریف کرد بعد در موردش بحث کرد که همونطوری که گفتم مطلب مفصل میشه. با این حال با یک مثال ساده نظرمو توضیح می دم.
فرض کن شما مادر یک دختر خوشگل کوچکی هستی، قراره از بین دختر شما و یک دختر کوچولوی خوشگل دیگه که اتفاقا تواناییش در مورد موضوع مورد نظر از دختر شما بیشتره یکی را انتخاب کنند و نظر شما هم در این بین تاثیر زیادی داره، خداییش کدوم یکی را انتخاب می کنی؟
این مثال را در نظر بگیر و حالا به مصادیق دیگه تعمیمش بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد