خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

عقل

عقل مهمترین ابزار آدمی است که آفرینش در اختیار وی قرار داده است. با عقل می توان بر تاریکیهای زندگی بشر فائق آمد و حقیقت زندگی را از میان ابتذال، جعل و دروغ بازیافت. خرد، فلسفه بودن آدمی است و انسان بی خرد، حیوانی بیش نیست. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایده یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

خوب البته اگر انسان ؛بی؛ خردی پیدا کردین قطعن میشه اسمشو گذاشت حیوان. ولی معمولن هر آدمی تا اندازه ای شعور و خرد را در چنته داره. هیچ انسانی هم نیست که بیشعوری و بیخردی را تا اندازه ای در چنته نداشته باشه... همین چیزاست که زندگی رو چلنجینگ میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد