خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

امید (۲)

ایوان کلیما: 

امید توانایی انسان در متصور شدن خودش در شرایطی متفاوت با وضعیت موجود اوست.

نظرات 3 + ارسال نظر
اجادسا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری نوشتتونم خوندم جالب و قشنگ بود اگه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن ممنون میشم اگه خوشت اومد خواستی اَدم کنی با ماهی سیاه کوچولو اَدم کن اگه اومدی به وبلاگم فقط نظر یادت نره باز ممنون از نوشتهات، موفق باشی خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

رضا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://hack-rap.blogsky.com

سلام
وب خوبی داری
پیش منم بیا
حتما خوشت میا
منتظر خودت و نظرت هستماااااااا

ایده دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ

نه تعریفی نیست که خوب از آب دربیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد