خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

حماقت

احمق ترین آدم ها کسانی هستند که معتقدند در طی زندگیشون هیچ تغییری نکردند و به این امر هم افتخار می کنند. 

اصلا انسان برای تغییر بوجود آمده. انسان نه تنها می تونه خودش تغییر کنه بلکه می تونه اطرافش را هم تغییر بده، این یکی از مهمترین رسالت هر آدمیه.  

حالا فکر کن ببین جمله حرف مرد یکیه چقدر احمقانه است که متاسفانه خیلی ها بهش افتخار می کنند. این تهی مغزان نمی فهمند که هر آن ممکنه تغییرات فکری عمده ای در جهت تکامل آدمی در ذهنش پیش بیاد که دیگر این جمله را بی معنا می کند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
وسوسه زنانه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>

http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

ایده پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ

ادعای خیلی بزرگیه که من تغییر نمیکنم. یا تا حالا تغییر نکردم... خیلی بزرگ... کسی که این حرفو میزنه یا در ۱هزارم مواقع واقعن تغییری نکرده یا هم به ابعاد جمله ای که پرونده اشراف نداشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد