خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

گشاده دستی

طبیعت ذاتا گشاده دسته. می دونی تا بحال چقدر موجود زنده بدنیا آمده و از منابع طبیعی کره زمین استفاده کرده و سرانجام مرده. تازه تو بعضی موجودات در هر بار تزویج نر و ماده صدها بچه بدنیا می آیند که فقط چند تاشون زنده می مونند. از طرفی هر موجود زنده ای اگه قرار باشه فقط یک خاصیت داشته باشه اونم اینه که با مرگش جسدش به طبیعت میره و جزو چرخه حیات به هر نحوی قرار میگیره. این ویژگی در تمام موجودات زنده مشترکه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.shamevojood.blogsky.com/

سلام
مطلبتون جالب خوشحال شدم که با وبه شما اشناشدم موفق باشید.
خوشحال میشم با حضورتان شمع وجودم را روشن کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد