خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

گاهی احساس میکنم همونطور که فصل های سال دوره ایند، خوشی ها و بدبیاری های منم دوره ایند. احساس می کنم دوره بدبیاریای امسالم کم کم داره شروع میشه. فقط خدا کنه که یک احساس لحظه ای باشه. خدا کنه. 

اصلا امروز حالم خوب نیست. بر عکس دیشب که برام فوق العاده بود و خیلی بهم خوش گذشت. 

کلا امروز تعطیلم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://bahar09.blogsky.com

شاید امروز فقط یکی از اون روزا بوده... بهش فکر نکن... اتفاق نمی افته :)

مرتضی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://mori65.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری
عیدتان مبارک
طرح بیست و دو هزار صلوات
110 نفر در این طرح گروهی شرکت خواهند کرد و هر نفر با 200 صلوات
درصبح عید غدیرو هدیه کردن ان به امام زمان در این طرح شرکت می کنند
شما هم به جمع منتظرین ان حضرت بپیوندید
منتظر ثبت نام شما هستم
..یا علی ..

رز سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام
امروز برای من هم بدترین روز زندگیم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد