خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

کودکی

بعضی مواقع دلم برای کودکیم خیلی تنگ میشه. 

کودکی دوران خیلی خیلی خوبیه. دنیای کشف ناشناخته ها، جستجو، صداقت و آرزوهای بزرگ. 

همه چیز برات رنگ و بوی دیگری داره. تو ذهنت توانایی انجام هر کاری را داری. 

کودکی دنیای آرزوهای بزرگ در سرهای کوچک است و بزرگسالی دنیای آرزوهای کوچک در سر های بزرگ. 

یادش بخیر 

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ

ولی من بزرگسالی رو دوست دارم که کودکی اش همیشه همراهشه.
همه صداقت و آرزوهای بزرگ و پاکی دوران کودکی از اینجا ناشی می شه که اون هنوز با دنیای واقعی آلوده نشده و سیاهی ها رو نمی شناسه ولی بزرگسالی که با وجود آگاهی از پلشتی ها، بازم به صداقت و پاکی کودکی باقی می مونه شایسته تحسین و آفرینه

قبول دارم اینم خیلی خوبه. اما در کودکی گذشت زمان هم کمتر حس میشه و آدم خیلی راحتتره.

mina چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.rozhaye-tanhai.blogsky.com

salam khobi?kogai ?sar nemizani?to webloge khodam javab bde

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد