خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

زن

از منظر برخی مردان زن در ایران موجود غریبی است. برخی مردان، از طرفی زن را برای ارضای تمایلات جنسی خود می خواهند و از طرف دیگر از او نجابت طلب می کنند. گویی جمع نقیضین را از وجود او طلب می کنند. عده ای دیگر خواهان حبس او در خانه هستند و عده ای دیگر کار بیرون را برای او می پسندند البته همراه با محدودیت.  

زن در ایران موجود مظلومی است. سالهاست که با تمسک به مذهب، سنت، غیرت و... به او ظلم شده و او چه بزرگمنشانه تمام این سختی ها را تحمل کرده است.  

در بعضی مناطق کشور اوضاع بسیار خرابتر است، چه اینکه عده ای تصمیم گیری در مورد زندگی یک زن را حق خود می دانند و چه نامردی ها در حق او روا می دارند. 

چه زیباست این شعر احمد شاملو که می گوید: 

 دختران‌ دشت‌!
دختران‌ انتظار!
دختران‌ امید تنگ
در دشت‌ بى‌کران‌؛
و آرزوهاى‌ بى‌کران
در خلق‌هاى‌ تنگ‌! 

...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.tavahom1.blogsky.com

سلام
اینم نظریه...البته همیشه اینطور نیست...
امیدوارم این اشکالات در کل درست بشن...

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

شعر "از زخم آبائی " شاملو واقعا دلنشینه. بخصوص با صدای خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد