خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

تکرار و توقف

نمی دونم چرا همیشه برام زندگی تکراری تداعی کننده توقف آدم هاست.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

این روزها من هم دچارش شدم :(
اما همیشه میشه تغییر ایجاد کرد :)

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ

می دونی چه حسی به حرفات دارم؟؟
یه جور غرور و اگه منو ببخشی، خودبزرگ بینی تو حرفات حس می کنم. انگار حرفی که می زنی فقط مال خودته و فکر می کنی حست، پیش از تو در هیچ کس ایجاد نشده.
مثلا همین حرفت دقیقا این فکرو در من تشدید کرد.
این مسلمه که حرکت در یک سیکل بسته باعث می شه که نه نقطه آغازی وجود داشته باشه و نه پایانی و چنین حالت پایایی، خود سکون هست.

بازم بخاطر چند جمله اولم،معذرت معذرت معذرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد