خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

مردم غزه

بمب، توپ، تانک و... 

انسانها می میرند. 

مردم غزه و هر جای دیگری که در چنبره سیاست بازیها و قدرت طلبی های سیاست مداران از هر دسته و قومی قرار گرفته اند واقعا مظلومند. 

چقدر بیگناه کشته شود تا برخی در ویلا های اختصاصی خود یا در کاخ های ریاست خود برای حفظ قدرت یا ثروت خود برای آنان برنامه بریزند. اسرائیل هم که شورشو در آورده. نمی دونم کی باید جلوی اینا رو بگیرن. 

امیدوارم قضیه فلسطین برای مردمانش سریعتر حل شود و به حق قانونی خود برسند. 

نتیجه: سیاست بد کوفتیه و پدر مادر نداره ولی برای بعضیا بیزینس خوبیه.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.maheman2007.blogsky.com

هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود
هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم
و هنگامی تشنه آتش شدم،
که در برابرم دریا بود و دربا و دریا ....

متنت خیلی قشنگ بود
وبلاگ قشنگی داری
اگه میشه به منم سر بزنی
ممنون میشم
البته نظر یادت نره
بای ..........منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد