خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

حد و حدود

بعضی وقتها برای انجام کاری با بعضی ها آشنا میشی و در طی انجام اون کار کم کم رابطت باهاشون بیشتر میشه و کم کم دوست میشین. نکته این جاست که نه بواسطه انجام دادن اون کار مشترک با طرف آشنا شدی ممکنه از ایده آل هات یا بعضی حدودی که برای دوست بودن برای خودت قائلی کوتاه بیای تا اون کار انجام بشه. بعد از انجام اون کار بواسطه رابطه ای که ایجاد شده دوستی ادامه پیدا می کنه ولی عیبش اینجاست که از بعضی شرایطت کوتاه اومدی و این باعث دردسر میشه. وقتی هم که بخوای اون حد و حدود را دوباره در نظر بگیری طرف ممکنه جا بزنه یا خودت کاری کنی که باعث دلخوریش بشه.   

نظرات 2 + ارسال نظر
انجمن تخصصی الکترونیک ایران شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.electronix.ir

سلام.
وبلاگتون رو دیدیم. نسبتا خوب بود.
از سایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.

با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

من یاد گرفتم هیچ وقت حتی برای کسی که خیلی ازش خوشت اومده نباید از خود واقعی ات حتی ذره ای دور بشی. چون اون وقت، یا مجبوری تا همیشه یکی دیگه باشی و خودتو عذاب بدی و یا مجبوری روزی طغیان کنی و خود واقعیتو نشون بدی و باعث عذاب سوی دوم ماجرا بشی.
اگه همیشه خودت باشی، وقتی کسی جذبت می شه، تو هم خیالت آسوده است که حداقل طرفت دچار توهم نشده.
در ضمن هیچ وقت نباید کار و دوستی رو با هم اشتباه گرفت. همکاران خوب هیچ الزامی ندارند، دوستان صمیمی و نزدیکی هم باشند.
(با اجازه لینکتون کردم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد