خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

نمیدونم چرا بعضی مواقع دلم می خواد به صورت مقطعی تو شرایط کشورهای کمونیستی اروپا شرقی دهه ۱۹۷۰-۸۰ زندگی کنم.  

شرایط جالبی بوده. از یک طرف سیستم رو به زوال بوده. از طرفی تو اون محیط یکنواخت و اجتماع سرد و بی روح، آدم دنبال عشق و زندگی کردن باشه، خیلی مزه میده. تضاد بین فضای سرد و کسل خیابان ها، مجتمع های مسکونی و.... در کنار طبیعت زیبا، یک ذهن جستجوگر و فعال خیلی قشنگه. 

مخصوصا اینکه در محیط های دارای محدودیت های زیاد، خلاقیت آدم ها بروز می کنه. تازه معنای طبیعت، تنوع، عشق، محبت و .... خیلی بیشتر پررنگ میشه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ

محیط کسل کننده ایران، شبیه سازی همون شرایط کشورهای کمونیستیه، با این تفاوت که ما خیلی مسلمانیم!!!
توی کشوری که هر عملی زیر ذره بین هست، همه چی فقط تلاش برای بقاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد