خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

حرف-عمل-آدم

دقت کردی در تمام طول تاریخ حرف های خوب زیادی زده شده و به نوعی همشون هم تکرار شدند، ولی به نسبت عمل خوب کمتری انجام شده و باز هم به نسبت آدم های خوب خیلی کمتری در این دنیا در تمام طول تاریخ زندگی کرده اند.

نظرات 6 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ http://WwW.SaLaH3252.BLOGFA.CoM

سلام دوست من
خسته نباشی
وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم به منم یه سر بزنی
منتظرم حضور سبزت هستم
موفق و سر بلند باشید.
با تشکر [گل]

تقدیم به شما


* - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] - *
* - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] - *
* - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] - *
* - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] - *
* - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] - *
* - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] - *
* - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] - *
* - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] * - [قلب] - *
* - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] - *
* - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] * - [گل] - *

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

بشر راحت حرف می زنه، راحت می نگاره ولی حاضر نیست برای ارزشهاش تلاش کنه چون باید برای رسیدن به ارزش های حقیقی، از پیله تنگی که دور خودش از خصلتهای ناپسندش تندیده، خارج بشه. بشر از درد این تولد دوباره می ترسه

آدم خوب فقط یه لغته. همه چیز نسبیه.

وحید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از دیروز راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و15 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

min a یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.rozhaye-tan hai.blogsky.com

salam khob i>darset tamom shod?sar nemizan i?kogai?

نجیبه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

چاره ای نیست زمین بیمار است

رایان جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

دوست من زیاد دلخور نباش
تو کشورهای پیشرفته هم (که بسیار از ما جلوتر هستن بابت اخلاق) ۸۰ درصد مردم در طبقه ی میانی زندگی میکنن که حرف و عملشون یکی نیست
۲۰ درصد باقی جزو لول های پایین و پست و همچنین بالا و عالی هست
یعنی در شرایط یکسان فقط ۱۰ در صد جانی داریم و ۱۰ در صد آدم حسابی
ایران که جای خود دارد.
رسم زندگی فعلا اینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد