خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خسته شده ام. 

کشورهای عقب مانده، همه چیزشان عقب مانده است، حتی به اصطلاح روشنفکرانشان.  

از نام ها خسته شده ام، تا کی باید به نام هایی دل بست که بسیار است از تاریخ مصرفشان گذشته است.  

نمی دانم تا کی باید خود را با سه چهار دهه قبل مقایسه کنیم و کیف کنیم که چقدر پیشرفت کرده ایم. آری در سی ال قبل چیزی به اسم موبایل نبود الان چهل میلیون موبایل در کشور موجود است. سی سال قبل اینترنت نبود الان در بسیاری از روستاها هم اینترنت داریم. سی سال قبل فیبر نوری نداشتیم الان داریم. سی سال قبل حقوق کارمندان درست نمی دونم ولی حدود 3-5 هزارتومان بود الان شده حدود 300-600 هزار تومان، عجب پیشرفتی!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد