خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

نمی دونم چرا همه گوینده شدن و اصلا نمی خوان بشنون. خیلی سخته که حرف ساده ای  رو که میزنی برعکس برداشت کنن و اصلا به حرفت گوش نکنن بلکه اون چیزی رو که از قبل تو ذهنشون دارن به عنوان حرف تو در نظر بگیرن و چیزیو که تو اصلا قبولش نداری به عنوان حرف تو حساب کنن و بیان درموردت قضاوت کنن و باهات بحث کنن. 

خدایا خسته شدم از اینکه همه گوینده شدن و اصلا نمی خوان که بشنون. 

نظرات 4 + ارسال نظر
tofigh یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.hoshdar4you.blogfa.com

اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
وللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

علی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://WWW.ATKH.BLOGSKY.COM

سلام
بلاگ قشنگی داری خوشحال میشم سری به بلاگ من بزنی.

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ

منم همین حسو تجربه کردم. قسمت بدش اینه که تازه بر اساس تصورات خودشون، علاوه بر قضاوت، شروع به نصیحت هم می کنند. گاهی کار بدتر هم می شه، دیگه فقط متهم نیستی. محکومت هم می کنند و یه وقتهایی خودتم باورت می شه، نکنه موارد اتهامی چندان پر بیراه نباشه. و این از همه بدتره

رایان جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ

دلیلش عدم آموزش هست و مطرح کردن کسانی که باید به حرفشون گوش داد
دلیلش ضدارزشهاییه که تو جامعه تبدیل شدن به ارزش
وقتی مردم الگو نداشته باشن همه با نیت خیر خودشون رفض میکنن عملشون هم درسته و به دیگران توصیه میکنن
در حالی که چیزی قابل توصیه هست که نه در یک نفر بلکه در تعداد زیادی نتیجه بخش بوده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد