خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

از آدم هایی که بدون مطالعه نظر میدن و خودشونو علامه دهر می دونن بدم می یاد. 

اصلا یکی از مشکلات جامعه ما اینه که همه خودشونو لیدر می دونن و حاضر نیستن کسی رو که واقعا زحمت کشیده تا به جایی رسیده به عنوان پیشرو که هیچ، حتی صاحب نظر قبول کنن. 

دقت کردی وقتی با مردم در مورد مشکلات جامعه صحبت می کنی همه خودشونو بری از عیب می دونن و معتقدند که اگه همه مثل اونا بشن مشکلات حل میشه.  

من نمی دونم پس این آدم های زحمت کشی که تو این مملکت واقعا دارن برای شکل گیری و تقویت نهادهای مدنی زحمت می کشن و هزاران سختی رو تحمل می کنن کی باید شناخته بشن و قدرشون دونسته بشه.  

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://tavahom1.blogsky.com

خیلی خوبه آدم یه جایی واقعا بتونه خود خود خودش باشه...
با این پستت کاملا موافقم...
و تا این خصوصیات رو در خودمون تغییر ندیم وضع هم بهتر نمیشه...
موفق باشی

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

یه مشکل هم، اینه که هیچ کس ، از موقعیتی که داره، راضی نیست و خواهان موقعیت دیگه ای هست. حالا دیگه به فکرشم نمی رسه که اون موقعیتی که می خواد، چه پیش نیازهایی لازم داره. خودشو در اون موقعیت فرض می کنه و اون وقت سخنرانی ها شروع می شه

رایان جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ

احسنت
همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد