خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

جهان سوم یک اصطلاح نیست بلکه یک واقعیت تلخ هست. این واقعیت را می توان لحظه به لحظه و روز به روز در جامعه حس کرد، درک کرد و مثل یک عفونت چرکی که کم کم وارد بدن میشود تحملش کرد تا اینکه از پا در بیایی. تمام المانها و مولفه های دور و بر داد می زنند که آره داری در یک کشور جهان سومی زندگی می کنی.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ

باید در جهان سوم در کنار نخبه ها زندگی کنی و تازه مجبوری به فرهنگ بالای نداشته هم افتخار کنی و هر حرفی خلاف این موضوع نشون دهنده اینه که یا لامذهب هستی یا وطن فروش و احتمالا غرب زده ای و یا فاقد قوه درک لازمه برای فهمیدن نعمات اطرافت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد