خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

به دنیا می آییم، مراحلی را می گذارنیم: کودکی، نوجوانی، جوانی، میانسالی و پیری. بعد هم می رویم. حلقه مفقوده در این میان چیست؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

روزها فکر من این است و همه شب سخنم
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود
به کجا می روم آخر ننمایی وطنم

حلقه مفقوده اینه که چقدر از فرصتها برای نزدیک شدن به بهترین چیزی که می تونستیم باشیم استفاده کردیم

رایان جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://khooshe.blogsky.com

از نوشته هاتون بسیار لذت بردم
تنها از دید من یک ایراد داره
آدمها عادت ندارن مدام تلخ بشنون
شاید بهتره بگم من اینطوری هستم ولی تجربم هم نشون داده که دیگران هم مثل من هستند.
از آشناییتون خوشحالم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد